کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند تمام پیشوازها

همه کدهای پیشواز مهدی احمدوند برای ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند تمام پیشوازها

 

تمام این کدها با مدت زمان یک ماه و یک هفته ویژ دارندگان سیم کارت های اپراتور ایرانسل می باشد.

کد آهنگ پیشواز ایرانسل فول موزیک های مهدی احمدوند

30 روز » ۳۰۰۰ ریال

 

۱- بگو من کجام : ۲۲۱۲۱۱۱

 

۲- بغض ۱ : ۲۲۱۲۱۱۲

 

۳- بغض ۲ : ۲۲۱۲۱۱۳

۴- بارون : ۳۳۱۷۶۸۸

 

۵- سرگیجه : ۳۳۱۷۶۸۹

 

۶- پرواز : ۳۳۱۷۶۹۰

 

۷- فالش : ۳۳۱۷۶۹۱

 

۸- عاشقتم : ۳۳۱۷۶۹۲

 

۹- برگرد : ۳۳۱۷۶۹۳

 

۱۰- نقاشی : ۳۳۱۷۶۹۴

 

۱۱- یادگار : ۳۳۱۷۶۹۵

 

۱۲- عشق اول : ۳۳۱۷۶۹۶

 

۱۳- چجوری میتونی ۱ : ۵۵۱۱۱۵۳۵

 

۱۴- چجوری میتونی ۲ : ۵۵۱۱۱۵۳۶

 

۱۵- دلتنگی ۱ : ۵۵۱۱۱۵۳۷

 

۱۶- دلتنگی ۲ : ۵۵۱۱۱۵۳۸

 

۱۷- دوتا چتر : ۵۵۱۱۱۵۳۹

 

۱۸- روبه راه ۱ : ۵۵۱۱۱۵۴۰

 

۱۹- روبه راه ۲ : ۵۵۱۱۱۵۴۱

 

۲۰- روبه راه ۳ : ۵۵۱۱۱۵۴۲

 

۲۱- چی شد ۱ : ۵۵۱۱۱۵۴۳

 

۲۲- چی شد ۲ : ۵۵۱۱۱۵۴۴

 

۲۳- نه نگو ۱ : ۵۵۱۱۱۵۴۶

 

۲۴- نه نگو ۲ : ۵۵۱۱۱۵۴۷

 

۲۵- نه نگو ۳ : ۵۵۱۱۱۵۴۸

 

۲۶- حالم بده ۱ : ۵۵۱۱۱۵۴۹

 

۲۷- حالم بده ۲ : ۵۵۱۱۱۵۵۰

 

۲۸- ساعت هفت ۱ : ۵۵۱۱۱۵۵۱

 

۲۹- ساعت هفت ۲ : ۵۵۱۱۱۵۵۲

 

۳۰- ساعت هفت ۳ : ۵۵۱۱۱۵۵۳

 

۳۱- دوستت دارم ۱ : ۵۵۱۱۱۶۵۱

 

۳۲- دوستت دارم ۲ : ۵۵۱۱۱۶۵۲

 

۳۳- صاف و ساده : ۵۵۱۱۱۶۵۳

 

۳۴- دلواپسی : ۵۵۱۱۱۶۵۴

 

۳۵- خونه غرور : ۵۵۱۱۱۶۵۵

 

۳۶- یار من : ۵۵۱۱۱۶۵۶

 

۳۷- بن بست : ۵۵۱۱۱۶۵۷

 

۳۸- بی معرفت : ۵۵۱۱۱۶۵۸

 

۳۹- بیخیال : ۵۵۱۱۱۶۵۹

 

۴۰- دل من : ۵۵۱۱۱۶۶۰

 

۴۱- آره آره ۱ : ۳۳۱۱۳۲۸۸

 

۴۲- آره آره ۲ : ۳۳۱۱۳۲۸۹

 

۴۳- آره آره ۳ : ۳۳۱۱۳۲۹۰

 

۴۴- به جای تو ۱ : ۳۳۱۱۳۲۹۱

 

۴۵- به جای تو ۲ : ۳۳۱۱۳۲۹۲

 

۴۶- به جای تو ۳ : ۳۳۱۱۳۲۹۳

 

۴۷- چشات ۱ : ۳۳۱۱۳۲۹۴

 

۴۸- چشات ۲ : ۳۳۱۱۳۲۹۵

 

۴۹- چشات ۳ : ۳۳۱۱۳۲۹۶

 

۵۰- چشمای جادویی ۱ : ۳۳۱۱۳۲۹۷

 

۵۱- چشمای جادویی ۲ : ۳۳۱۱۳۲۹۸

 

۵۲- چشمای جادویی ۳ : ۳۳۱۱۳۲۹۹

 

۵۳- احساسی ۱ : ۳۳۱۱۳۳۰۰

 

۵۴- احساسی ۲ : ۳۳۱۱۳۳۰۱

 

۵۵- احساسی ۳ : ۳۳۱۱۳۳۰۲

 

۵۶- عشق یک طرفه ۱ : ۳۳۱۱۳۳۰۳

 

۵۷- عشق یک طرفه ۲ : ۳۳۱۱۳۳۰۴

 

۵۸- عشقم ۱ : ۳۳۱۱۳۳۰۵

 

۵۹- عشقم ۲ : ۳۳۱۱۳۳۰۶

 

۶۰- هوای پاییز ۱ : ۳۳۱۱۳۳۰۷

 

۶۱- هوای پاییز ۲ : ۳۳۱۱۳۳۰۸

 

۶۲- هوای پاییز ۳ : ۳۳۱۱۳۳۰۹

 

۶۳- محال ۱ : ۳۳۱۱۳۳۱۰

 

۶۴- محال ۲ : ۳۳۱۱۳۳۱۱

 

۶۵- ستاره ۱ : ۳۳۱۱۳۳۱۲

 

۶۶- ستاره ۲ : ۳۳۱۱۳۳۱۳

 

۶۷- یه ماهه ۱ : ۳۳۱۱۳۳۱۴

 

۶۸- یه ماهه ۲ : ۳۳۱۱۳۳۱۵

 

۶۹- یه ماهه ۳ : ۳۳۱۱۳۳۱۶

 

۷۰- دیوونه ۱ : ۳۳۱۱۳۳۱۷

 

۷۱- دیوونه ۲ : ۳۳۱۱۳۳۱۸

 

۷۲- عشق اول : ۵۵۱۴۶۸۸

 

۷۳- نارفیق ۱ : ۵۵۱۴۶۸۹

 

۷۴- نا رفیق ۲ : ۵۵۱۴۶۹۰

 

۷۵- ساعت رفتن : ۵۵۱۴۶۹۱

 

۷۶- یاد من : ۵۵۱۴۶۹۲

 

۷۷- نقطه ضعف : ۵۵۱۴۶۹۳

 

۷۸- خواب پریشون : ۵۵۱۴۶۹۴

 

۷۹- تنهام نذار : ۵۵۱۴۶۹۵

 

۸۰- دلم می خواست : ۵۵۱۴۶۹۶

 

۸۱- یه شاخه گل : ۵۵۱۴۶۹۷

 

۸۲- دست عمو : ۵۵۱۴۶۹۸

 

۸۳- دوست دارم : ۵۵۱۴۶۹۹

 

۸۴- حرف دلم : ۵۵۱۴۷۰۰

 

۸۵- موج منفی ۱ : ۵۵۱۵۲۷۶

 

۸۶- موج منفی ۲ : ۵۵۱۵۲۴۵

 

۸۷- ازم بریدی : ۵۵۱۵۲۴۶

 

۸۸- دل نشکن ۱ : ۵۵۱۵۲۴۷

 

۸۹- دل نشکن ۲ : ۵۵۱۵۲۴۸

 

۹۰- غریبونه : ۵۵۱۵۲۴۹

 

۹۱- بگو من کجام ۱ : ۵۵۱۸۱۰۸

 

۹۲- بگو من کجام ۲ : ۵۵۱۸۱۰۹

 

۹۳- بگو من کجام ۳ : ۵۵۱۸۱۱۰

 

۹۴- روزای دور از تو ۱ : ۵۵۱۸۱۱۱

 

۹۵- روزای دور از تو ۲ : ۵۵۱۸۱۱۲

 

۹۶- بغض ۱ : ۵۵۱۸۱۱۳

 

۹۷- بغض ۲ : ۵۵۱۸۱۱۴

 

۹۸- نرو ۱ : ۳۳۱۱۴۴۲۹

 

۹۹- نرو ۲ : ۳۳۱۱۴۴۳۰

 

۱۰۰- نرو ۳ : ۳۳۱۱۴۴۳۱

 

۱۰۱- نرو ۴ : ۳۳۱۱۴۴۳۲

 

 

10 روز » ۱۰۰۰ ریال

 

۱- میکس آثار مهدی احمدوند : ۳۳۱۱۰۲۷۳

 

 

 

7 روز » ۱۲۶۰ ریال

 

۱- اگه بارون بباره ۱ : ۳۳۱۱۲۵۰۰

 

۲- اگه بارون بباره ۲ : ۳۳۱۱۲۵۰۱

 

۳- اگه بارون بباره ۳ : ۳۳۱۱۲۵۰۲

 

۴- اگه بارون بباره ۴ : ۳۳۱۱۲۵۰۳

 

۵- لیلی ۱ : ۳۳۱۱۲۵۰۴

 

۶- لیلی ۲ : ۳۳۱۱۲۵۰۵

 

۷- لیلی ۳ : ۳۳۱۱۲۵۰۶

 

۸- لیلی ۴ : ۳۳۱۱۲۵۰۷

 

۹- کم آوردم ۱ : ۳۳۱۱۲۵۰۸

 

۱۰- کم آوردم ۲ : ۳۳۱۱۲۵۰۹

 

۱۱- کم آوردم ۳ : ۳۳۱۱۲۵۱۰

 

۱۲- کم آوردم ۴ : ۳۳۱۱۲۵۱۱

 

۱۳- عشق من ۱ : ۳۳۱۱۲۸۱۱

 

۱۴- عشق من ۲ : ۳۳۱۱۲۸۱۲

 

۱۵- عشق من ۳ : ۳۳۱۱۲۸۱۳

 

۱۶- وابسته ۱ : ۳۳۱۱۲۹۲۰

 

۱۷- وابسته ۲ : ۳۳۱۱۲۹۲۱

 

۱۸- هوای تو ۱ : ۳۳۱۱۳۰۶۶

 

۱۹- هوای تو ۲ : ۳۳۱۱۳۰۶۷

 

۲۰- در به در ۱ : ۳۳۱۱۳۱۲۷

 

۲۱- در به در ۲ : ۳۳۱۱۳۱۲۸

 

۲۲- در به در ۳ : ۳۳۱۱۳۱۲۹

 

این کدها مخصوص دارندگان سیمکارتهای ایرانسل می‌باشد.

 

برای فعالسازی هر یک از آواها ، کد مورد نظر خود را به شماره ۷۵۷۵ ارسال نمایید…

همچنین جهت درخواست کد آهنگ مورد نظر از طریق بخش نظرات اقدام فرمایید تا درخواس